pine

Śro, 8 Gru 2004, 08:18:30 CET

Roman Werpachowski wrote:

> bu=3D
> go
>  e=3D

>  Distribution.

> mie=3DE6 pin=3D
> vel.

> Mo=BFemy dystrybuowa=E6 posta=E6 binarn=B1 bez niezaakceptowanych patchy or=
> az
> installer do spatchowanego pine'a, tak jak kto=B6 inny proponowa=B3. Na

Dokladnie.
Ale takiego jakiego teraz mamy - w postaci binarbej nie mozemy.

> pewno nie mo=BFna nie mie=E6 =BFadnego pine w postaci binarnej, to zbyt
> popularny program.

Kwestia, czy chcemy miec jakies potencjalne problemy z dwiema wersjami
pine'a, czy moze jest jakis pomysl, zeby ich uniknac. Przyklad.

Ktos chce miec pine'a z maildirem:
- instaluje pine-installer
- przebudowuje
- instaluje przebudowanego pine'a
- wyinstalowuje pine-installer
- po jakims czasie poldek w wyniku --upgrade-dist podmienia pine'a z maildir
  na nowsza wersje, ale bez maildir.

  phone (48)(58) 347 14 61