płyty z chipsetem intela

Paweł Żurowski pzurowski w pld-linux.org
Czw, 9 Gru 2004, 19:22:56 CET

Dnia 09-12-2004, czw o godzinie 17:20 +0100, havner napisał(a):

> Potwierdzam, mialem kiedys to samo na VIA, przez bardzo krotki okres
> czasu. Do dzis cisza. Moze to jednak blad w GDM.

u mnie podobnie... nagle sie pojawil taki problem (prawdopodobnie przy
upgradzie jajka), a potem tylko hard-resety i "oby w gdm dzialala
klawiatura"... problem ustal, gdy wywalilem z opcji lilo
append="apm=on" (lub cos kolo tego)

Kiedy to u mnie bylo, to przy przechodzeniu na konsole tekstowa, maszyna
zwisala, i tylko hard-reset pomagal.

problemu nie diagnozowalem zbytnio z powodu braku czasu na diagnozowanie
oraz z powodu braku czasu na nauczenie sie metod diagnozowania...

pozdrawiam
-pawel

--
Pawel Zurowski