p³yty z chipsetem intela

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Czw, 9 Gru 2004, 20:14:34 CET

Dnia 09-12-2004, czw o godzinie 19:22 +0100, Pawe³ ¯urowski napisa³(a):
> Dnia 09-12-2004, czw o godzinie 17:20 +0100, havner napisa³(a):

> u mnie podobnie... nagle sie pojawil taki problem (prawdopodobnie przy
> upgradzie jajka), a potem tylko hard-resety i "oby w gdm dzialala
> klawiatura"... problem ustal, gdy wywalilem z opcji lilo
> append="apm=on" (lub cos kolo tego)
>
> Kiedy to u mnie bylo, to przy przechodzeniu na konsole tekstowa, maszyna
> zwisala, i tylko hard-reset pomagal.
>
> problemu nie diagnozowalem zbytnio z powodu braku czasu na diagnozowanie
> oraz z powodu braku czasu na nauczenie sie metod diagnozowania...

Problem jest na 2.6.9 powtarzalny w 100% u mnie i na kilku komputerch w
pracy, tyl ze to wszystkie dmy sie tak zachowuja, gdm, kdm i xdm.
kdm i xdm czekaja na nacisniecie klawisza a gdm startuje bez klawiatury.

Nie jestem pewny czy to nie bylo tez zwiazane z przejsciem na Xorg, ale
to mniej wiecej w tych okolicach.

TiweK

TiweK

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl