pine

The Undefined undefine w aramin.net
Pią, 10 Gru 2004, 01:28:15 CET

On Thu, Dec 09, 2004 at 10:33:38PM +0100, havner wrote:

> Nic, nie mam na mysli builderow tylko ftp. Co da jesli zainstaluje jdk
> na builderach skoro userzy nie beda mieli dzialajacego jre do kompletu?
userzy sobie poradza ;)
prosciej jest sobie samemu sciagnac/zbudowac jave niz robic to a
nastepnie budowac fafnascie bibliotek..
Chociaz z drugiej strony zastanawiam sie.. co nam da sama java?
jedyny pakiet ktory od reki mi przychodzi na mysl to eclipse. Ale
takiego np tomcata juz nie zrobimy, bo wymaga on po drodze kilka
pakietow ktore sa dostepne wylacznie w wersji binarnej...
Co wiecej z tego co się bawiłem - część z nich nie kompiluje się pod jdk
1.5

Pytanie tez ktora java? suna? Jest tylko na ix86 i amd64. Dla amd64 bez
flasha i wylacznie 1.5 Co z ppc/sparc?
blackdowna dla sparc? beta...
ibm-a dla ppc? nie ma pluginu flasha ;) oraz tak jak blackdown tylko
1.4...

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała