pine

havner havner w smtp.kamp.pl
Czw, 9 Gru 2004, 22:33:38 CET

On Thu, Dec 09, 2004 at 10:32:58PM +0100, Jakub Bogusz wrote:
> A co da java-sun-jre na builderach?

Nic, nie mam na mysli builderow tylko ftp. Co da jesli zainstaluje jdk
na builderach skoro userzy nie beda mieli dzialajacego jre do kompletu?

> Bo jeśli chodzi o java-sun-jre na ftp, to możliwe, że miałby zastosowanie
> _wyłącznie_ do umieszczonego z nim w pakiecie HelloWorld czy też innego
> programu ("(i) you distribute the Software complete and unmodified and
> only bundled as part of, and for the sole purpose of running, your
> Programs"). Zależy co znaczy "bundled" - w pakiecie, czy w dystrybucji?

Tak wlasnie uzgadnialismy jakis czas temu.

> I nie może służyć do uruchamiania programów użytkownika(?).
> Do tego "(iii) you do not distribute additional software intended to
> replace any component(s) of the Software" zabrania umieszczania
> zamienników (a takie mamy: gij, kaffe, jamvm itd. - oraz niektóre
> biblioteki z apache.org).

Tu jest rzeczywiscie problem...

> (a "unmodified" kłóci się z działającym ControlPanelem :/).

Szczegol.

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org