Sprawność portu AMD64.

Przemysław Stanisław Knycz pknycz w kolnet.com.pl
Pią, 10 Gru 2004, 08:10:31 CET

Witam!

Dysponuję maszynką AMD64 (2GHz procesor narazie :) ).

Obecnie jest tam wrzucony dysk ide, ale będę przechodził na satę.
Zastanawiam się nad tym czy nie rzucić tam PLD, bo w zasadzie debian mi
się powoli już nudzi :P

Jest gdzieś jakiś sensowny, działający, sprawny opis instalacji na
amd64, a może już jest instalator? Najwyżej mogę sobie przygotować
środowisko z tego dysku ide na satę. Aleshęproszceey ;]

Zdrówko.

--
  . m a i l t o  pknycz a t kolnet d o t com d o t pl .
| Przemysław Stanisław Knycz, JID: djrzulf w kol.net.pl |

''
   then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass
   Boost and all the music is free :)
                                                         ''