Sprawność portu AMD64.

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pią, 10 Gru 2004, 08:38:16 CET

Dnia 10-12-2004, pią o godzinie 08:10 +0100, Przemysław Stanisław Knycz
napisał(a):
> Jest gdzieś jakiś sensowny, działający, sprawny opis instalacji na
> amd64, a może już jest instalator? Najwyżej mogę sobie przygotować
> środowisko z tego dysku ide na satę. Aleshęproszceey ;]

Instalacja standardowa ręczna, wykonywana za pomocą rescue CD dla AMD64.
Czyli boot z rescuecd, zmiana konsoli na drugą (pierwsza nie działa
poprawnie), podmountowanie dysków, stworzenie na dysku docelowym
katalogu /var/lib/rpm, potem poldek --root=/podmountowany_dysk install
pakiety, potem pokonfigurowanie to co potzeba, chroot na tamtą partycję
instalka kernela, lilo itp, i powinno biegać.

Artur

--
Każdy problem ma swoje rozwiązanie,
jeżeli nie ma rozwiązania to nie ma problemu.