SPECS: Yap.spec - update ac patch - ExcludeArch: alpha - doesn't b...

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pią, 10 Gru 2004, 09:46:01 CET

On Fri, Dec 10, 2004 at 09:10:36AM +0100, The Undefined wrote:

> widzisz alternatywe?
> chcesz miec Yac na alphe? SOD#1 ;)
> wczesniej go nie bylo wiec regresu nie ma.
> Z mojej strony - jakies 2 miesiace temu poslalem Yac na buildery - wtedy
> wywalilo sie na kilku arch. Nikt palcem nie ruszyl. Teraz nowsza wersja
> nie dziala tylko na alphie. Wiec jest lepiej niz bylo :P

I nie będzie działać nawet jak poprawią, bo jest EA i się nie dowiemy,
że poprawią.

PS. żeby się kompilowało wystarczy usunąć 3 znaki i dopisać jeden.
Ale wtedy binarka wywala się z Memory faultem.