SPECS: Yap.spec - update ac patch - ExcludeArch: alpha - doesn't b...

The Undefined undefine w aramin.net
Pią, 10 Gru 2004, 22:29:08 CET

On Fri, Dec 10, 2004 at 09:46:01AM +0100, Jakub Bogusz wrote:

> I nie będzie działać nawet jak poprawią, bo jest EA i się nie dowiemy,
> że poprawią.
to ktos kto pusci nowa wersje moze testowo usunac EA ;)

> PS. żeby się kompilowało wystarczy usunąć 3 znaki i dopisać jeden.
> Ale wtedy binarka wywala się z Memory faultem.
co powoduje ze nie dziala.
o! ;)
A chyba nie ma sensu trzymac niedzialajacego pakietu na ftp?

Co do EA: jakie jest oficjalne stanowisko?
Kiedys zrozumiałem havnerka(który w końcu jest RM AC, czyli de facto to
on ustala zasady), ze w sytuacji gdy pakiet się nie buduje, nie działa,
oraz nie ma możliwości poprawienia tego, a co więcej wcześniej także nie
działało na danej arch(czyli nie ma regresu) należy wrzucać EA.
To się zmieniło?
havner? averne? mmazur?

Ja się dostosuję ;)

--