Sprawność portu AMD64.

Roman Werpachowski rwerp w gazeta.pl
Pią, 10 Gru 2004, 16:17:23 CET

On Fri, 10 Dec 2004, Artur Flinta wrote:

> Eeee, jakoś nie łapię, poproszę o pełniejszą wypowiedź

Tego się nie da opisać. W konsoli wchodzę do katalogu. Listuję katalog,
korzystając np. z tab completion. Po jakimś czasie okazuje się, że
jestem w katalogu z którego wszedłem. Albo wchodzę w chroot, a po kilku
poleceniach nagle z niego wylatuję. Albo inne kwiatki, kończące się tym,
że konsola przestaje reagować na polecenia.

--
| http://www.cft.edu.pl/~roman |