Sprawność portu AMD64.

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pią, 10 Gru 2004, 16:21:37 CET

Dnia 10-12-2004, pią o godzinie 16:17 +0100, Roman Werpachowski
napisał(a):

> Tego się nie da opisać. W konsoli wchodzę do katalogu. Listuję katalog,
> korzystając np. z tab completion. Po jakimś czasie okazuje się, że
> jestem w katalogu z którego wszedłem. Albo wchodzę w chroot, a po kilku
> poleceniach nagle z niego wylatuję. Albo inne kwiatki, kończące się tym,
> że konsola przestaje reagować na polecenia.

:) U mnie pomagało po odpalenieu systemu zrobienie Alt + F2 i to
wszystko, działało normalnie, a może to Alt + F5 było, w każdym razie
niepisanie na pierwszej konsoli pomagało :)

Artur

--
Każdy problem ma swoje rozwiązanie,
jeżeli nie ma rozwiązania to nie ma problemu.