[Ac] hal, mount - nie da sie zgrać

Marcin Krzyzanowski krzak w hakore.com
Pią, 10 Gru 2004, 19:05:34 CET

Użytkownik Fryderyk Dziarmagowski napisał:

> [...]
>

> weź zdefinjuj sobie user-storage-policy i przestań rozpieprzać to co
> działa. Co to wogóle za hacki? a sio.

poniewaz spadam a nie mam sieci w domu dodam tylko ze chyba nie wiesz o
czym mowisz jesli uwazasz ze da sie uzywac tego wszystkiego z opcją
"managed" w fstab, mount jej nie łyka, nie łyka żadnej nieznanej opcji,
a nie używanie tej opcji powoduje przyrost katalogów w /media i nie
czyszczenie wpisów w fstab.

I bardzo prosze o merytoryczne odpowiedzi, jak ten problem rozwiązać, bo
ja wiem i potrafie napisać poprawke.

zresztą wątek poruszony jest na:
http://lists.freedesktop.org/pipermail/hal/2004-November/001233.html

zanim zabierzesz głos i sprobojesz kogos wkurzyć swoim chamskim językiem
zastanów sie dwa razy czy nie piszesz głupot.

--
Marcin Krzyżanowski