[Ac] hal, mount - nie da sie zgrać

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Pią, 10 Gru 2004, 21:14:59 CET

--- Marcin Krzyzanowski <krzak w hakore.com> wrote:

> poniewaz spadam a nie mam sieci w domu dodam tylko ze chyba nie wiesz o
> czym mowisz jesli uwazasz ze da sie uzywac tego wszystkiego z opcją
> "managed" w fstab, mount jej nie łyka, nie łyka żadnej nieznanej opcji,
> a nie używanie tej opcji powoduje przyrost katalogów w /media i nie
> czyszczenie wpisów w fstab.

jeśli użytkownik ma głowę i potrafi się posługiwac klawiaturą nie
istnieje problem przez ciebie opisany. Nie mam najmniejszych problemów
z kluczem usb i aparatem korzystających z tego wynalazku. Problemy są
na pozimomie kernela, ale to inna historia.

> I bardzo prosze o merytoryczne odpowiedzi, jak ten problem rozwiązać, bo
> ja wiem i potrafie napisać poprawke.

Już kiedyś było o robieniu sobie z pld poletka doświadczalnego... więc
nie rób sobie ponownie takiego. Chcesz poprawić? wyślij do autorów,
niech zaakceptują twoją poprawkę. Chcesz robić experymenty, są od tego
brancze. Chcesz to zrobić tak jak trzeba? popraw storage policy tak
żeby np. vfat montowany był tak jak to jest przyjęte w PLD a nie w
Fedorze.

> zresztą wątek poruszony jest na:
> http://lists.freedesktop.org/pipermail/hal/2004-November/001233.html

nikt nie powiedział, że to działa perfekcyjnie. Ale _działa_ i do tego
wystarczy odrobina dobrej woli i $EDITOR.

> zanim zabierzesz głos i sprobojesz kogos wkurzyć swoim chamskim językiem
> zastanów sie dwa razy czy nie piszesz głupot.

nie interesują mnie twoje problemy emocjonalne.

--
Fryderyk Dziarmagowski