SPECS: Yap.spec - update ac patch - ExcludeArch: alpha - doesn't b...

havner havner w smtp.kamp.pl
Pią, 10 Gru 2004, 22:32:55 CET

On Fri, Dec 10, 2004 at 10:29:08PM +0100, The Undefined wrote:
> to ktos kto pusci nowa wersje moze testowo usunac EA ;)

usunac zrobic test builda jesli jest nadzieja.

> Co do EA: jakie jest oficjalne stanowisko?
> Kiedys zrozumiałem havnerka(który w końcu jest RM AC, czyli de facto to
> on ustala zasady), ze w sytuacji gdy pakiet się nie buduje, nie działa,
> oraz nie ma możliwości poprawienia tego, a co więcej wcześniej także nie
> działało na danej arch(czyli nie ma regresu) należy wrzucać EA.
> To się zmieniło?
> havner? averne? mmazur?

w moim podejsciu nic sie nie zmienilo...

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer && PLD 2.0 release manager         http://www.pld-linux.org