SPECS: Yap.spec - update ac patch - ExcludeArch: alpha - doesn't b...

The Undefined undefine w aramin.net
Pią, 10 Gru 2004, 22:43:07 CET

On Fri, Dec 10, 2004 at 10:32:59PM +0100, Mariusz Mazur wrote:

> Jeśli program nie jest explicite oznaczony przez autorów jako niedziałający na
> danej arch, to ja jestem przeciwny EA. Nie wiem zbytnio co one mają dawać.
hm.. czyli konflikt zdan ;)
To glupie pytanie - do kogo aktualnie nalezy HEAD na cvsie?
Juz dwukrotnie wrzucilem ostatnio EA: alpha(ghc i teraz Yap), nie
chcialbym tego robic jak nie jest potrzebne...

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała