Co robimy ze sparciem i alphą

Lukasz [DeeJay1] Jernas deejay1 w nsj.srem.pl
Pią, 10 Gru 2004, 23:58:52 CET

Dnia Fri, 10 Dec 2004 23:51:11 +0100 w e-mailu od The Undefined
<undefine w aramin.net> przeczytano:

> coz... rozwiazanie proste - uzywac test i upgradowac tylko gdy sie
> wszedzie zbuduje...

Kolejki w automatyce? Znaczy się, zbuduje się na wszystkich arch to leci
do ready i się upgrade'uje, nie zbuduje się - mv do test. Jeśli pakiet B
wymaga pakietu A, który czeka za innymi architekturami to ustawiany w
kolejce do budowania i czeka tak długo aż będzie przeniesiony i
zaktualizowany pakiet A, jeśli nie wymaga to może od razu iść na
buildery.
Tylko to by wszystko spowolniło do tempa najwolniejszej architektury -
nie ma nic za darmo :|

--
Łukasz [DeeJay1] Jernaś
"PLD wspiera tych uzytkownikow, ktorym PLD dziala." - djurban