Co robimy ze sparciem i alphą

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Sob, 11 Gru 2004, 00:25:43 CET

On piątek 10 grudzień 2004 23:51, The Undefined wrote:
> to moze lepiej "na bierzaco" definiowac te nieuzywane/niebudujace sie?
> Poprzez EA po prostu? ;)

Jak już mówiłem, zobaczymy jak to wyjdzie w praktyce, przy czym wstawianie
sztucznych EA dla rzeczy, które tak na prawdę są kwestią automatyki, jest
średnim pomysłem.

> coz... rozwiazanie proste - uzywac test i upgradowac tylko gdy sie
> wszedzie zbuduje...

Tiaaa. Tylko znowu się robi wąskie gardło w postaci RMa. Musiałbym pomyśleć,
czy da się to zrobić równocześnie bezpiecznie i automatycznie.