Nasza strona WWW

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Sob, 11 Gru 2004, 23:14:04 CET

On Sat, Dec 11, 2004 at 10:48:52PM +0100, Jakub Piotr Cłapa wrote:

> Pytanie jest takie - co na niej ma się znajdować.
>
> W zależności od odpowiedzi można wybrać coś gotowego lub napisać własnego.
>
> Technologia: moja ulubiona to Python, ale nie obiecam, że to zrobie i
> będę się tym zajmował, więc nie będę nic forsował.

Ja bym wolał pozostać przy Zope/Plone. Może nawet mogłoby to stać u nas
(na maszynie na której jest builder AMD64). Tylko musiałbym o tym
pogadać z szefem i _muszę_ wiedzieć jaką przepustowość to zje
(moc maszyny jest spora, najwyżej będzie się mulić). Łącza mamy
mocne, ale za dużo Mbit/s nie możemy fundować.

Pozdrowienia,
	Jacek