Nasza strona WWW

Marek Ciesielski marekc w klub.chip.pl
Sob, 11 Gru 2004, 23:31:56 CET

On Sat, 11 Dec 2004 23:14:04 +0100, you wrote:

[...]

>Ja bym wolał pozostać przy Zope/Plone. Może nawet mogłoby to stać u nas
>(na maszynie na której jest builder AMD64). Tylko musiałbym o tym
>pogadać z szefem i _muszę_ wiedzieć jaką przepustowość to zje
>(moc maszyny jest spora, najwyżej będzie się mulić). Łącza mamy
>mocne, ale za dużo Mbit/s nie możemy fundować.

Szczerze mówiąc tego maila oczekiwałem :)
Jeszcze tylko przekonać co poniektórych, że Plone to nie tylko te same
blue ramki tworzone z default'a...

Ale wszystko zależy od tego jaki charakter ma mieć ewentualna nowa
strona. Ja boje się wszelkich wynalazków PHPowych, a także nie
chciałbym, żeby nasza strona była "za prosta" czyli kilka podstron i
potem dwa lata niezmieniana.

--
				Marek Ciesielski

  |\/ | |     marekc(at)klub.chip.pl; PLD Team