fortunes-pl: pld - kwintesencja debilizmu

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Nie, 12 Gru 2004, 10:16:16 CET

Dnia 12-12-2004, nie o godzinie 02:58 +0100, havner napisał(a):

> Wiem, ze moze nie powinienem tego forwardowac tu, ale chce by kazdy to
> obejrzal, to fragment rozmowy z priva, mysle ze pokazuje sposob
> myslenia sera. Jest to jego odpowiedz na ilosc wykonanych przez niego
> commitow (133, ostatni rok temu i stwierdzenie, ze czyms takim i pustymi
> gadkami nie przyczyni sie do rozwoju PLD)

Ja się do polityki mieszać nie lubię, nie znam w ogóle nawet tego o czym
piszecie, bo już dawno na irca nie zaglądałem, ale to co wyżej
przytaczasz wygląda na zwykłą ironiczną wypowiedź lub małą prowokację by
Cię z równowagi dla jaj wyprowadzić i nic ponad to :)

Artur