fortunes-pl: pld - kwintesencja debilizmu

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Nie, 12 Gru 2004, 14:07:31 CET

On niedziela 12 grudzień 2004 02:58, havner wrote:

> Wiem, ze moze nie powinienem tego forwardowac tu, ale chce by kazdy to
> obejrzal, to fragment rozmowy z priva, mysle ze pokazuje sposob
> myslenia sera. Jest to jego odpowiedz na ilosc wykonanych przez niego
> commitow (133, ostatni rok temu i stwierdzenie, ze czyms takim i pustymi
> gadkami nie przyczyni sie do rozwoju PLD)

Tak, wiemy, widzieliśmy już twoje zachowania parę miesięcy temu przy okazji
niejakiego Skibiego. Wtedy ci mówili, żebyś się nie zachowywał jak dziecko,
teraz też ci mówią. Że z serka już nic normalnego nie wyrośnie, to powszechnie
wiadomo. Ty nie masz 15 lat, nikt ci niczego nie będzie tłumaczył jak
dziecku, spróbuj sam się pozastanawiać co powinieneś, a czego nie powinieneś.

Nie, żebym był Matką Teresą i miał jakąś manię prostowania ludzi. Po prostu
miałem okazję paść ofiarą twoich zachowań i mam satysfakcję jak robisz z
siebie publicznie idiotę (tak jak ze Skibim). Będzie ona tym większa im
mocniej mi na tego maila odszczekasz. Najlepsze co mógłbyś zrobić, to go po
prostu zignorować, ale już pokazałeś, że nie potrafisz. Kto wie, może mnie
zbanujesz na ircu.