[Ac] hal, mount - nie da sie zgrać

Marcin Krzyzanowski krzak w hakore.com
Pon, 13 Gru 2004, 10:05:28 CET

Użytkownik Fryderyk Dziarmagowski napisał:

> jeśli użytkownik ma głowę i potrafi się posługiwac klawiaturą nie
> istnieje problem przez ciebie opisany. Nie mam najmniejszych problemów
> z kluczem usb i aparatem korzystających z tego wynalazku. Problemy są
> na pozimomie kernela, ale to inna historia.

wtedy to nawet hal nie jest potrzebny bo zawsze mozna zamontować
wszystko z palca i nie ma najmniejszego problemu, ale nie o tym jes
tutaj mowa.

> Już kiedyś było o robieniu sobie z pld poletka doświadczalnego... więc
> nie rób sobie ponownie takiego. Chcesz poprawić? wyślij do autorów,
> niech zaakceptują twoją poprawkę. Chcesz robić experymenty, są od tego
> brancze.

mówisz nie na temat. Ja chce zeby działało, a ty chcesz sie spierać.

> Chcesz to zrobić tak jak trzeba? popraw storage policy tak
> żeby np. vfat montowany był tak jak to jest przyjęte w PLD a nie w
> Fedorze.

nie rozumiesz.

To poprostu nie działa jak powinno ponieważ przwiduje się że mount nie
będzie przerywał swojej pracy spotykając nieznana opcje tak jak to
powinno byc przy opcji "-s" która nie działa, co nigdy nie ma prawa
zadziałac bo zawsze fstab.sync doda managed i to rozłoży całą automatyke.

--
Marcin Krzyżanowski