SPECS: BitchX.spec, Eterm.spec, GConf.spec, GXedit.spec, ORBit.spe...

Robert Kurowski koorek w o2.pl
Pią, 17 Gru 2004, 20:11:14 CET

Dnia Fri, 17 Dec 2004 20:08:01 +0100 Przemysław Iskra
<sparky w servek.sparky.homelinux.org> pisze:

> Ale OK, wyczyszczę te a potem będę już robił tylko katalońskie, OK ?
> A na serio to czuję że to jest moje powołanie; udupienie w PLD paru
> nie polskich znajomych, a potem będzie się jakoś kręcić :)
> No a nie można ich odstraszać beznadziejnymi tłumaczeniami.

A moze to bedzie dla nich motywacja aby te tlumacznie poprawic?

--
Robert 'koorek' Kurowski		http://www.koorek.pl.eu.org
					JID: koorek w chrome.pl