SPECS: BitchX.spec, Eterm.spec, GConf.spec, GXedit.spec, ORBit.spe...

Przemysław Iskra sparky w servek.sparky.homelinux.org
Pią, 17 Gru 2004, 20:15:42 CET

On Fri, Dec 17, 2004 at 08:11:14PM +0100, Robert Kurowski wrote:

> A moze to bedzie dla nich motywacja aby te tlumacznie poprawic?
człowieku, to CVS !
ile to zrobić revert jak już PLD poznają ?! :P

ok, znudziło mi się głupie gadanie (narazie)

--
 ____  Sparky{PI] -- Przemyslaw _  ___  _  _  ..Mail,MSN  LANG...Pl..Ca..Es..En
/____) ___  ___  _ _ || Iskra  |  | _ \| |  | : GG...3228100  WWW..NotYetAvible