SPECS: BitchX.spec, Eterm.spec, GConf.spec, GXedit.spec, ORBit.spe...

Paweł Sakowski saq w pld-linux.org
Pią, 17 Gru 2004, 21:02:58 CET

On Fri, 2004-12-17 at 20:08 +0100, Przemysław Iskra wrote:
> Eee.. to ile Ty języków znasz ? De, Fr, Es ?

Tak, wiem, za mało do grzebania w %description (vide changelog gcc.spec
-r1.203 ;) .

> Ale OK, wyczyszczę te a potem będę już robił tylko katalońskie, OK ?

Ależ śmiało. Ja sobie odpuściłem masowe dorabianie -l es w specach, za
dużo ich. Jak będą perspektywy na użytkowników potrzebujących innych
języków niż en i pl to się pomyśli o przetłumaczeniu przynajmniej
najważniejszych pakietów (rc-scripts, poldek).

--
Paweł Sakowski <saq w pld-linux.org>
PLD Linux Distribution