SPECS: BitchX.spec, Eterm.spec, GConf.spec, GXedit.spec, ORBit.spe...

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Wto, 21 Gru 2004, 16:07:01 CET

On Fri, 17 Dec 2004, Paweł Sakowski wrote:
> Ależ śmiało. Ja sobie odpuściłem masowe dorabianie -l es w specach, za
> dużo ich. Jak będą perspektywy na użytkowników potrzebujących innych
> języków niż en i pl to się pomyśli o przetłumaczeniu przynajmniej
> najważniejszych pakietów (rc-scripts, poldek).

Brak tłumaczeń -> brak użytkowników -> brak ludzi do tłumaczenia -> ....

Widzisz to zamknięte kółko? :)

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost