Samba przepełnia bufory?

Cezary Krzyżanowski dhubleizh w o2.pl
Sob, 18 Gru 2004, 12:05:16 CET

Witam

Ostatnio gdy docieram do domu, odnajduje moją sieć komputerową w domciu
leżącą. Przy dowolnej próbie spingowania czegokolwiek z hostów lipa, a z
servera kończy się komunikatem z przepełnieniem bufora. Logi wskazują,
żę w pewnym momencie demon samby dostaje na łeb i przepełnia jakieś
bufory - potem już tylko reboot pozwala na ponowne uruchomienie sieci.
:/ Nigdy się z czymś takim nie spotkałem. Załączam pliki logów w
momencie rozpoczęcia się tego przepełnienia. Potem godzinami to samo w
logach. Tylko daemon sie różni, reszta logów wygląda jak syslog.

Bug w demonie samby, czy ja coś źle mam pokonfigurowane? (ale wysiada
dopiero po ładnych paru godzinach od uruchomienia sieci).

Aha - problem idealnie powtarzalny - to samo zdarzyło mi się
przedwczoraj, więc to raczej nie kwestia Przypadku.

Pozdrawiam
Cz w rny