Samba przepełnia bufory?

Tomasz Grobelny grotk w poczta.onet.pl
Sob, 18 Gru 2004, 17:34:10 CET

On Saturday 18 of December 2004 12:05, Cezary Krzyżanowski wrote:
> Witam
>
> servera kończy się komunikatem z przepełnieniem bufora. Logi wskazują,
> żę w pewnym momencie demon samby dostaje na łeb i przepełnia jakieś
Z logów wynika raczej, że najpierw następuje "dst cache overflow" a potem
dopiero samba z tego właśnie powodu pisze różne dziwne rzeczy do logów.

> bufory - potem już tylko reboot pozwala na ponowne uruchomienie sieci.

Miałem coś podobnego. Z tym że nie kojarzyłbym tego z sambą (choć wtedy też u
mnie działała) a raczej z kernelem. U mnie na 2.6 pomogło wyłaczenie
bridge'a.

Tomek