Błąd w xemacs-auctex-pkg?

Piotr Wawrzyniak wopozka w gazeta.pl
Sob, 18 Gru 2004, 14:05:32 CET

Xemacs-auctex-pkg w najnowszej wersji 11.53-1 dostępnej w pld nie działa. Po
upgradzie z poprzedniej (świetnie działającej ;)) przy próbie wstawienia
nowego środowiska (c-c c-e) dostaje poniższą informację:
Symbol's function definition is void: overlays-at
Ten sam efekt osiągnąłem instalując wszystko na świeżutkim systemie, czyli nie
jest to wina modyfikacji w xemacsie wprowadzonych przeze mnie. Ma ktoś jakiś
pomysł, bo moja wiedza na temat lispa ogranicza się do świadomości że coś
takiego istnieje. :)
--
Piotr Wawrzyniak
JabberID piti w jabber.uznam.net.pl