Błąd w xemacs-auctex-pkg?

Roman Werpachowski rwerp w gazeta.pl
Sob, 18 Gru 2004, 16:49:02 CET

On Sat, 18 Dec 2004, Piotr Wawrzyniak wrote:

> Xemacs-auctex-pkg w najnowszej wersji 11.53-1 dostępnej w pld nie działa. Po
> upgradzie z poprzedniej (świetnie działającej ;)) przy próbie wstawienia
> nowego środowiska (c-c c-e) dostaje poniższą informację:
> Symbol's function definition is void: overlays-at
> Ten sam efekt osiągnąłem instalując wszystko na świeżutkim systemie, czyli nie
> jest to wina modyfikacji w xemacsie wprowadzonych przeze mnie. Ma ktoś jakiś
> pomysł, bo moja wiedza na temat lispa ogranicza się do świadomości że coś
> takiego istnieje. :)

U mnie działa, ale po doinstalowaniu paru innych pakietów:

.xemacs/init.el:

( require 'tex-site )
( add-hook 'LaTeX-mode-hook 'turn-on-reftex )

$ rpm -qa | grep xemacs:
xemacs-21.4.15-5
xemacs-fsf-compat-pkg-1.13-1
xemacs-devel-pkg-1.60-2
xemacs-extras-21.4.15-5
xemacs-locale-pkg-1.21-2
xemacs-cc-mode-pkg-1.41-2
xemacs-pc-pkg-1.26-2
xemacs-reftex-pkg-1.33-2
xemacs-prog-modes-pkg-1.91-3
xemacs-apel-pkg-1.27-2
xemacs-textools-pkg-1.15-2
xemacs-c-support-pkg-1.18-2
xemacs-auctex-pkg-11.53-1
xemacs-texinfo-pkg-1.25-2
xemacs-eterm-pkg-1.15-1
xemacs-edit-utils-pkg-2.10-2
xemacs-os-utils-pkg-1.34-2
xemacs-mail-lib-pkg-1.63-1
xemacs-parigp-mode-pkg-2.1.5-4
xemacs-common-21.4.15-5
xemacs-mule-base-pkg-1.44-2

Któreś z tych pakietów ożywiają auctex-a.

--
| http://www.cft.edu.pl/~roman |