sata_sil

pbern@pbern.biz pbern w pbern.biz
Nie, 19 Gru 2004, 23:42:21 CET

Problem jest dosc duzy (a przynajmniej ja taki mam).

Kernel 2.6.5-1 - sterownik sie laduje dyski wykrywa (2 x 300gb) w logu ze
nie moze odczytac tablicy partycji (co jest logiczne bo to nowki).
proba odpalenia fdiska na ktorym kolwiek z tych 2 dyskow konczy sie
obciazeniem 1.99, i brakiem komunikatow.. po wydaniu polecenia zwiecha..

pldlive.. nie startuje... tak jakby nie mogl znalezsc cdromu (bo miesza
cos z emulacja sata jako ide... )

2.4.27 (najnowsze rescue) nie laduje sterownikow.. a jak juz zaladuje to
sie zwiesza.. zero komunikatow... cos ala zamrozenie.

za chwile bede probowac zainstalowac na ide 2.6.10-0.3x i na bazie tego
dostac sie do tych dyskow.

z gory thx za wszelkie informacje nt jak to rozwiazac...

a i najwazniejsze.. karta (pseudo) raid na chipie silicon 3112a.

Pozdrawiam
Pawel Bernadowski
GG 3377, email kontakt w pbern.biz