[Ac] hal, mount - nie da sie zgrać

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Pon, 20 Gru 2004, 16:48:34 CET

On Sun, 19 Dec 2004, Adam Gołębiowski wrote:
> Sprawdziłem. drivers/block/ub.c - zaszyte jest 180. Nie wiem skąd się w
> debianie/gentoo wzięło 125 :|

Dorzucisz do dev.spec?

Wogóle to czy zadziała coś takiego dla nowego kernela w modprobe.conf:
alias  usb-storage ub
??

Powinno działać - jako trigger przy upgrade kernela by było miło...
Albo może też to jest OOTB załatwione?

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost