[Ac] hal, mount - nie da sie zgrać

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Pon, 20 Gru 2004, 17:02:09 CET

On Mon, Dec 20, 2004 at 04:48:34PM +0100, Paweł Gołaszewski wrote:

> Dorzucisz do dev.spec?

Jasne, tylko niech mi ktoś powie. Jeśli mam w drivers/block/ub.c coś
takiego jak
#define UB_MINORS_PER_MAJOR 8
to jak to będzie wyglądać?

            /-typ
urządzenie  | /-major
  |         | |   /-minor
/dev/uba  - b 125 0
/dev/uba1 - b 125 1
/dev/uba8 - b 125 8

A jaki będzie kolejny wpis (/dev/ubb i /dev/ubb1)?
/dev/ubb  - b 125 9
/dev/ubb1 - b 125 10
Tak?

> Wogóle to czy zadziała coś takiego dla nowego kernela w modprobe.conf:
> alias  usb-storage ub

Uhm, postaram się sprawdzić.