/etc/installer.sysconf

Piotr Czechowicz piotrcze w poczta.onet.pl
Wto, 21 Gru 2004, 12:16:37 CET

>Tak. Zeby mozna bylo do niego zajrzec po instalacji i wykorzystac
informacje
>w nim zawarte.
>A w druga strone: jaki powod, zeby go kasowac? Haslo root-a i tak nalezy po
>instalacji zmienic, chocby po to, zeby bylo kodowane md5.
Jak na mój gust - od razu jest kodowane md5.
Co do samego pliku, czy obecnie jest do czegoś używany? Sięganie do niego
spoza instalatora dalej niż po pierwszym uruchomieniu systemu raczej mija
się z celem, bo plik może być nieaktualny.

Pozdrawiam,
Piotrek