/etc/installer.sysconf

Marcin Krzyzanowski krzak w hakore.com
Wto, 21 Gru 2004, 12:25:49 CET

Użytkownik Piotr Czechowicz napisał:

> (zawierający

> informacje

> Jak na mój gust - od razu jest kodowane md5.
> Co do samego pliku, czy obecnie jest do czegoś używany? Sięganie do niego
> spoza instalatora dalej niż po pierwszym uruchomieniu systemu raczej mija
> się z celem, bo plik może być nieaktualny.

ale nie musi. Jest pytanie o haslo roota przy instalacji i sie je tam
wpisuje nie koniecznie zmieniając je zaraz po instalacji.
Moze w takim razie nalezaloby instalowac z ustaonym z gory haslem np.
"dupa" i wielkimi literami podac koniecznosc zmiany hasla przy pierwszym
uruchomieniu po instalacji czy cos.

--
Marcin Krzyżanowski