sata_sil

pbern@pbern.biz pbern w pbern.biz
Śro, 22 Gru 2004, 23:47:30 CET

On Mon, 20 Dec 2004, Pawe? Sikora wrote:
> i zobacz czy w zrodlach kernela w pliku sata_sil.c na liscie sil_blacklist[]
> nie ma przypadkiem twojego module dysku. jesli nie ma to podeslij autorom
> logi z oopsem.
wracajac do tego watka, dotarl do mnie dzis kontroler intela 6 x SATA, co
sie okazalo sa tam 3 uklady 3112 *czyli takie same jak na tej prostej
karcie) a co najwazniejsze intel informuje ze RH wspiera ten sterownik.

Postaram sie sprawdzic co i jak z ta karta bo moze jedna istnieje jakis
sposob na uruchomienie tej prostej karty raid, lub co bardziej
prawdopodobne z ta karta raid intela system komunikuje sie jedynie z
procesorem kontrolera.

tak czy inaczej jezeli ktos posiada jakies doswiadczenie z kontrolerami
SATA intela.. i chcialby sie podzielic wrazeniami z pracy i uwagami to
bylbym zobowiazany.

Moj to SRCS16...

Pozdrawiam
Pawel Bernadowski