sata_sil

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Śro, 22 Gru 2004, 23:48:56 CET

On Wed, 22 Dec 2004 pbern w pbern.biz wrote:

> wracajac do tego watka, dotarl do mnie dzis kontroler intela 6 x SATA, co
> sie okazalo sa tam 3 uklady 3112 *czyli takie same jak na tej prostej
> karcie) a co najwazniejsze intel informuje ze RH wspiera ten sterownik.

Tak, tyle ze te 3112 robia za SATA2SCSI a reszta (zarzadzanie,
liczenie XOR'a w RAID5) zajmuje sie procesor karty.
Tak jak kiedys Adaptec 2400A mial 2 uklady HPT 366 na pokladzie
a oblsugiwal go zupelnie inny modul (dpt_i2o).

> Postaram sie sprawdzic co i jak z ta karta bo moze jedna istnieje jakis
> sposob na uruchomienie tej prostej karty raid, lub co bardziej
> prawdopodobne z ta karta raid intela system komunikuje sie jedynie z
> procesorem kontrolera.
>
> tak czy inaczej jezeli ktos posiada jakies doswiadczenie z kontrolerami
> SATA intela.. i chcialby sie podzielic wrazeniami z pracy i uwagami to
> bylbym zobowiazany.
>
> Moj to SRCS16...
Na jakim module chodzi?
Przypadkiem nie na gdth?

Ja mam w serwerze cos takiego:
00:04.0 RAID bus controller: Intel Corp. RAID Controller
       Subsystem: Intel Corp. ICP Vortex GDT8546RZ

GDT: Storage RAID Controller Driver. Version: 2.05
GDT: Found 1 PCI Storage RAID Controllers
GDT CTR0: Configuring GDT-PCI HA at 0/4 IRQ 11
scsi0 : SRCS14L

I to chodzi pod PLD na module gdth.

M.

-| == tel. +48 601 485097 - PLD Team   - marcus w pld-linux.org   == |-