helixplayer.spec

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Czw, 23 Gru 2004, 14:12:19 CET

It seems like on Thursday 23 of December 2004 13:46, Grzegorz Konopko typed:

> Czy ja cos wyłuszczam?

Czemu znowu odwracasz to, co mówię? To było działanie prewencyjne.

> Poprostu nie moge odnaleść konsekwencji w
> nazewnictwie i tyle, pozatym ze szukałem tego swego czasu i nie przyszło
> mi na myśl że tak sie moze nazywać skoro na stronie pakiety nazywane są
> HelixPlayer*.rpm a binarki hxplay*. Nijak to sie ma do zdebianizowanej
> nazwy spec-a z pld helixplayer.spec

Binarka nierzadko nie ma za wiele wspólnego z nazwą programu. IMO nie
przeszkadza to specjalnie w czymkolwiek. Jedyne, co mogę uznać za słuszne,
to nieuzasadniona debianizacja nazwy, ale to już nie do mnie z pięściami:
troll w tintia:~/rpm$ tail -n2 SPECS/helixplayer.spec
Revision 1.1  2004/04/04 02:21:33  arekm
- initial pld release; raw

> hmm. No nadal konsekwencji brak :)
> HelixPlayer, helixplayer, Helixplayer

Widzisz, może to dla Ciebie jakieś dziwne, ale już w podstawówce zostałem
nauczony, że pierwszy znak pierwszego wyrazu w zdaniu pisze się wielką
literą.
Idź gdzie indziej rżnąć głupa. Trollu.

--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://1lo.sanok.pl/~troll/gallery.php