helixplayer.spec

Marcin Krzyzanowski krzak w hakore.com
Czw, 23 Gru 2004, 16:10:03 CET

Użytkownik Michal Chruszcz napisał:
> It seems like on Thursday 23 of December 2004 13:46, Grzegorz Konopko typed:

(...)

> Binarka nierzadko nie ma za wiele wspólnego z nazwą programu. IMO nie
> przeszkadza to specjalnie w czymkolwiek. Jedyne, co mogę uznać za słuszne,
> to nieuzasadniona debianizacja nazwy, ale to już nie do mnie z pięściami:
> troll w tintia:~/rpm$ tail -n2 SPECS/helixplayer.spec
> Revision 1.1  2004/04/04 02:21:33  arekm
> - initial pld release; raw

> Widzisz, może to dla Ciebie jakieś dziwne, ale już w podstawówce zostałem
> nauczony, że pierwszy znak pierwszego wyrazu w zdaniu pisze się wielką
> literą.
> Idź gdzie indziej rżnąć głupa. Trollu.

spokojnie, a nazwa pliku to żadne zdanie jest.

Myśle ze helixplayer.spec jest naprawde dobrym wyjściem. I tak wszyscy
są przyzwyczajeni do nazw specy pisanych małymi literami bo to i
wygodniejsze jest.

IMHO wielkoch liter nalezy uzywać tylko tak gdzie jest to naprawde
konieczne, po co sobie komplikować życie ?

--
Marcin Krzyżanowski