Azureus.spec

Cezary Krzyżanowski dhubleizh w o2.pl
Pon, 27 Gru 2004, 13:01:15 CET

Witam

Jak lookam w CVSie, jest taki Azureus.spec, lecz nie bardzo da sie go
zbudowac na PLD - ma BR m.in. SEDA, ktorego nie ma ani w poldku, ani w
specach, chyba, że pod jakaś kosmicznie inną nazwą. To jest fajny klient
javy i chcętnie bym tego speca poprawił, tak, żeby był dostępny dla PLD
i budowalny w naszym środowisku. Niestety, mam bardzo lipne
doświadczenie, jeżeli chodzi o kompilowanie programów javovych.

Wyjścia są dwa - mogę zrobić speca, który będzie domyślnie ściągnał
binarkę javy w GTK, a z --with motiff tę z Motiffem. Z tego co się
orientuję, to jest ta sama binarka, tylko rózni się skryptem inicjującym.

Drugie wyjście, to rzeczywiście kompilować to ze źródeł i tu jest mi
nieco ciężko. Z tego co się wypatrzyłem, to musiałbym wylistować
wszystkie katalogi zawierające jakieś pliki i wrzucić je do CLASSPATH,
lub jakoś do -sourcepath, ale nie bardzo wiem, jak się do tego zabrać -
find jakoś? Ls -d mnie olewa i listuje tylko '.'. Może mnie ktoś odesłać
do jakiegoś dobrego faqa, czy howto, jak się dobierać do kompilacji
progów w javie (a już jakby ktoś znalazł jakieś materiały dot.
kompilacji samego Azureusa to byłoby świetnie - ich strona milczy na ten
temat :/), to bym jakoś spłodził tego speca.

Pozdrawiam i życzę udanej imprezy sylwestrowej.
Cz w rny