Azureus.spec

Charles charles w os.pl
Pon, 27 Gru 2004, 13:45:56 CET

Dnia poniedziałek, 27 grudnia 2004 13:01, Cezary Krzyżanowski napisał:
> Wyjścia są dwa - mogę zrobić speca, który będzie domyślnie ściągnał
> binarkę javy w GTK, a z --with motiff tę z Motiffem. Z tego co się
> orientuję, to jest ta sama binarka, tylko rózni się skryptem inicjującym.
Już wcześniej "popełniłem" takiego speca z tą różnicą, że raczej
zainteresowałem się różnymi arch niż wersją Motiff.
Nie wrzuciłem tego do repo, bo moje zmiany poszły właśnie w takim kierunku,
o którym piszesz. Żeby nie doklejać całego speca ("działającego"!) zobacz:
http://193.24.221.7/~max/Azureus.spec

> Drugie wyjście, to rzeczywiście kompilować to ze źródeł
Sam chciałbym zobaczyć jak to komuś się uda ;)

P.S.
Przyłączam się do pytacza czy taka "filozofia" dot. Azureusa jest
akceptowalna. Jeśli tak to wrzucam do CVSu. Jeśli nie - to proszę o
komentarz...

--
  Pozdrawiam
  Karol "Charles" Krenski