SPECS: gimp.spec - added missing png, makefile patch (to install t...

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Pon, 27 Gru 2004, 21:42:58 CET

On Sun, 26 Dec 2004 19:24:07 +0100
Jakub Bogusz <qboosh w pld-linux.org> wrote:

> [...]
[...]
> Ja nie wiem. Od początku (jeszcze z shmfs pod /var/shm) było
> zakomentowane.
> Może kwestia rozmiaru (domyślny limit to pół RAM; w przypadku SysV
> 32MB- to drugie może być nawet bardziej szkodliwe przy <64MB...).

to bardzo przekonywujący argument (z perspektywy ilości ramu), mniej
przekonywujący dla pracujących z gimpem, gdzie takie wielkości nie są do
przyjęcia (zwyczajnie za mało aby cokolwiek zrobić)

Na szczęście mamy bcondy, i takowy dodam (default sysv shm), co jak
narazie pozwali uznać dyskusję za zamkniętą.
Jakieś uwagi?

--
Fryderyk Dziarmagowski