Azureus.spec

Cezary Krzyżanowski dhubleizh w o2.pl
Pon, 27 Gru 2004, 22:30:44 CET

Jakub Piotr Cłapa wrote:

> Ale nie jest powiedizane, że budowanie musi być w jakikolwiek sposób
ułatwione (HOWTO albo coś :P).

No czyli pozostaje ta sama sprawa - jak to skompilować? Jak nic nie
wymyślimy, to pitole i piszę maila na sourceforge. No z tego, co
wyczytałem z dokumentacji javy, to muszę do tego CLASSPATH wrzucić
wszystkie niepuste katalogi - jak? ls -d nie działa mi, findem jakoś? Ma
ktoś jakis pomysł, jakby to zautomatyzować??

> Java ssie. :)

No cóż - to fakt, że zamula, jak jest 20 plików po wieeeele GB to już
boli, ale nie można odebrać mu funkcjonalności - tylu opcji i bajerów
nie widziałem jeszcze w żadnym kliencie BT, a jak się korzysta z tego
jako maszyny przerobowej o przpustowości ponad 2GB dziennie, to
pojedyncza okienka BT albo BitTornado bolą!

Myślta, jak to zrobić, a jak nie, to piszę do autorów :D

Zdroofka
Cz w rny