Azureus.spec

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Pon, 27 Gru 2004, 17:27:32 CET

Cezary Krzyżanowski <dhubleizh w o2.pl> [27-12-2004 13:01]:
> Jak lookam w CVSie, jest taki Azureus.spec, lecz nie bardzo da sie go
> zbudowac na PLD - ma BR m.in. SEDA, ktorego nie ma ani w poldku, ani w
[...]

To jest ledwo zaczęte, BR dopisałem po lekturze README (czy czego tam).
Nie chce mi się tego kończyć; tych, którzy chcieli to mieć w PLD odesłałem
do wersji binarnej.

Rób z tym co chcesz.  Jeśli zdecydujesz się spakować wersję binarną,
sugerowałbym inny spec (Azureus-binary.spec?); ten może ktoś kiedyś
skończy.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]