Azureus.spec

Cezary Krzyżanowski dhubleizh w o2.pl
Pon, 27 Gru 2004, 22:33:13 CET

> Rób z tym co chcesz.  Jeśli zdecydujesz się spakować wersję binarną,
> sugerowałbym inny spec (Azureus-binary.spec?); ten może ktoś kiedyś
> skończy.

Nie no - spróbuję jakoś rozsądnie to rozegrać...Na kanale #azureus-users
próbowałem sie dogadać, ale najwyraźniej nikogo kompetętnego nie było.
Napisałem twórcom na maila i zobaczymy, co z tego wyjdzie...choć nie mam
ZIELONEGO pojecia, jak to się kompiluję, a o javie wiem tylko parę
teoretycznych bzdetów - ale to dobrze, znaczy sie sie dużo nauczę :P
(akurat :P)

Zdroofka
Cz w rny