dml/trunk/src/input.c

Lukasz [DeeJay1] Jernas deejay1 w nsj.srem.pl
Śro, 29 Gru 2004, 21:57:37 CET

Dnia Wed, 29 Dec 2004 21:44:35 +0100 (CET) w e-mailu od Roman
Werpachowski <rwerp w gazeta.pl> przeczytano:

> Nie, 99% ludzi będzie się zastanawiało, czy klawisza za długo nie
> nacisnęło. Najlepiej niech nic nie wyświetla.

Hmm, w Windows jakoś nikomu gwiazdki nie przeszkadzają (a używają go
osoby, dla których dml to czarna magia), a gdyby nic się nie wyświetlało
to raczej bym się zastanawiał czy klawiatura mi nie padła przypadkiem...

--
Łukasz [DeeJay1] Jernaś
"PLD wspiera tych uzytkownikow, ktorym PLD dziala." - djurban