dml/trunk/src/input.c

Marcin Król hawk w limanowa.net
Śro, 29 Gru 2004, 22:37:48 CET

> Hmm, w Windows jakoś nikomu gwiazdki nie przeszkadzają (a używają go
> osoby, dla których dml to czarna magia), a gdyby nic się nie wyświetlało
> to raczej bym się zastanawiał czy klawiatura mi nie padła przypadkiem...

Mi przeszkadzaja, ale to OT. IMO kazdy kto choc raz uzywal linuxa wie,
ze wpisywanie hasel moze byc _bez_ echo (chyba kazdy taki czlowiek choc
raz wpisal 'passwd'). Mysle ze propozycja qboosha jest najrozsadniejsza,
bo zostawia autorowi programu wybor czy chce pokazywac gwiazdki, jedno x
czy nic zamiast narzucac "albo gwiazdki albo sobie przerboisz i
przekompilujesz dml".

M.