dml/trunk/src/input.c

Lukasz [DeeJay1] Jernas deejay1 w nsj.srem.pl
Śro, 29 Gru 2004, 22:58:57 CET

Dnia Wed, 29 Dec 2004 22:37:48 +0100 w e-mailu od Marcin Król
<hawk w limanowa.net> przeczytano:

> Mi przeszkadzaja, ale to OT. IMO kazdy kto choc raz uzywal linuxa wie,
>  ze wpisywanie hasel moze byc _bez_ echo (chyba kazdy taki czlowiek
>  choc
> raz wpisal 'passwd').

Tylko, ZTCW dml jest używany przez instalator PLD - możesz mi wierzyć,
że używały już go osoby widzące Linuksa 1 raz w życiu :) Po pewnym
czasie człowiek ma dość odpowiadania "to nie szkodzi, że nic się nie
pokazuje na ekranie, prosze mi wierzyć, że hasło jest wpisywane" ;)

--
Łukasz [DeeJay1] Jernaś
"PLD wspiera tych uzytkownikow, ktorym PLD dziala." - djurban