dml/trunk/src/input.c

Marcin Król hawk w limanowa.net
Śro, 29 Gru 2004, 23:04:55 CET

> Tylko, ZTCW dml jest używany przez instalator PLD

O tym raczej wiem :)

> - możesz mi wierzyć,
> że używały już go osoby widzące Linuksa 1 raz w życiu :) Po pewnym
> czasie człowiek ma dość odpowiadania "to nie szkodzi, że nic się nie
> pokazuje na ekranie, prosze mi wierzyć, że hasło jest wpisywane" ;)

Oh well. Widac helpdesk mnie zahartowal bo mnie juz nie rusza przy
zmienianiu hasel "o. dlaczego nic sie nie wpisuje" albo "klawiatura panu
nie dziala". :) Poza tym jak taki w instalatorze bedzie mial gwiazdki
przy pierwszym spotkaniu z linuxem, to czy aby potem przy passwd nie
bedzie podmienial "walnietych" klawiatur? :)

M.