server - intel

pbern@pbern.biz pbern w pbern.biz
Czw, 30 Gru 2004, 23:26:30 CET

On Sun, 12 Dec 2004, Artur Flinta wrote:
> Nie powinno być problemów, w końcu to tylko klatka :) Owszem intelowskie
> gadają z mBMC na płycie. A czemu nie chcesz tego SATA intela? W końcu to
> porządne LSI Logic :) Jest w wersji 4 i 6 kanałowej, i w ciągu kilku
> miesięcy będzie też wersja na 8 kanałów. Ale może potrzebujesz czegoś
> większego :) na 12 albo 16 kanałów :)
Bez przesady.. to ma byc dosc prosty server.
Zasadniczo udalo mi sie to w koncu poskladac, i gdyby nie to ze mimo
aktualizacji biosu/firmware/itp nadal dostaje komunikat o tym ze sa rozne
procki to bylo by ok.

Za to mam wielka prosbe abys w kilku punktach opisal mi jak na tym
zainstalowac PLD (sterownik to megaraid_mbox) w biosie karty zalozylem
prosty mirror na 2 dyskach... ale zasadnioczo na tym stanolem.

bo srednio wiem jak sie dostac do tej maciezy oraz czy moge ja jeszcze
jakos podzielic na mniejsze wolumeny.

Z gory thx za pomoc i sorry za moj laicyzm ale z prawdziwym serverowym
hardware to jest jedno z pierwszych moich spotkan.

Pozdrawiam
Pawel Bernadowski
GG 3377, email kontakt w pbern.biz